Skip to content
1 miesiąc ago

884 words

Oto samochód dla znudzonych tradycyjnymi niemieckimi lub brytyjskimi sportowymi coupé: nowy 2018 Lexus LC. To wielki 2 + 2 tourer, atak na Porsche 911, BMW serii 6 lub nawet Bentley Continental z zdecydowanie japońskim akcentem.

Nigdy nie pomylisz LC z niczym innym, jak tylko Lexusem, od tej monstrualnej kratki w kształcie potwora, po ostro zarysowaną biżuterię do reflektorów i pogniecione nadwozie origami. Jest to przyciągająca wzrok estetyka, a teraz jedziemy w Wielkiej Brytanii, tym bardziej jesteśmy przez nią podnieceni. To obróci w głowach pełno.

Masz dwie możliwości, jeśli wejdziesz do brytyjskiego salonu Lexusa i odważysz się być inny. Ceny w Wielkiej Brytanii wynoszą:

LC 500 766,595 GBP
LC 500h 80,595 £
Lub, innymi słowy, możesz wylądować na podjeździe za 799 funtów miesięcznie, z depozytem 22 000 funtów na PCP Lexus i oprocentowaniu w wysokości 5,9% APR. Chociaż możesz oczywiście przesuwać te liczby w górę iw dół, w zależności od wielkości depozytu i miesięcznych płatności …

 

Każdy model ma nieco inną charakterystykę, umożliwiając wybór benzyny V8 o pojemności 4969 cm3 lub zwodniczo zatytułowanej 500h, która w rzeczywistości zawiera pakiet V6 o pojemności 3456 cm3 zasilany hybrydowymi gubinami elektrycznymi.

Zapoznaj się z pełną wersją Lexus LC UK magazynu CAR.

Przeglądaj nasze samochody Lexus na sprzedaż

Który Lexus LC powinienem kupić?
Brytyjczycy podają równomiernie swoją uwagę, zgodnie z Lexusem. Brytyjski reżyser Ewan Shepherd powiedział magazynowi CAR, że prawie połowa wcześniejszych depozytów ustanowionych dla LC poszła w kierunku 500h, pomimo niższych osiągów w stosunku do VJ, nawet pomimo podobnych cenników.

Nie mówimy tu o tomie Forda Fiesty, ale Wielka Brytania przyznała 250 z łącznej liczby 1000 sztuk w Europie. W chwili pisania tego tekstu złożono tutaj 162 zamówienia. Będzie to rzadki widok na naszych drogach.

Lexus LC 500 V8

Warto zauważyć, że podczas gdy większość nabywców V8 LC 500 poszła na najbardziej sportowy pakiet Sport +, większość 500h klientów zamówiło (wciąż bardzo dobrze wyposażone) samochody bazowe. Jest ciekawa dychotomia, która powstaje między dwoma podejściami, które chcielibyśmy oglądać, aby się spełniły. Które LC okaże się najbardziej popularne, gdy opadnie kurz?

V8 LC 500: testowany w Wielkiej Brytanii
V8 jest raczej cudowną rzeczą; teraz przejechaliśmy 500 w Europie, USA i wróciliśmy do domu w Blighty, i możemy zgłosić, że to właściwy, długonogi GT, który może konkurować z Europą. W większości przypadków doskonale wypełnia swoje Lexus, płynąc wygodnie wzdłuż, z zaskakująco absorbującą jazdą (biorąc pod uwagę ogromne, wypolerowane stopy, którymi jeździliśmy, patrz zdjęcie powyżej).

Wielokierunkowe fotele są wygodne, układ jezdny jest naprawdę wyrafinowany, a hałas drogowy i silnikowy są odpowiednio tłumione, jak można się spodziewać w luksusowej marce Toyoty.

Ale przejdź do trybu Sport, a ruchoma, interaktywna tarcza wołania się, V8 staje się nieco bardziej burbly i wydajność jest bez wysiłku szybko. Lexus cytuje 0-62 mil na godzinę w 4,7 sekundy i czuje się tak szybko; jest też przyjemna zręczność w obsłudze i układzie przeniesienia napędu – nie pamiętamy tak dobrze działającego Lexusa od supersamochodu LFA, a to naprawdę jest pochwała.

Dźwignia z automatyczną skrzynią biegów jest na początku trochę skrzypliwa, ale kiedy ją wykończysz, wszystko będzie dobrze; Dźwigniowe zmiany palców działają dobrze, gdy jesteś w ruchu.

Upewnij się tylko, czy możesz złapać wskaźnik V8 na poziomie 263 g / km CO2 i żwawy apetyt na bezołowiową. Jeśli jesteś bardziej oszczędny, powinieneś zbadać 500-godzinną hybrydę, której 148g / km CO2 i 43,5-litrowe łączne zużycie paliwa mogą być bardziej atrakcyjne.

Czytaj dalej, aby zobaczyć, jak wygląda hybrydowy Lexus LC.

Hybrid LC 500h: oto lekcja naukowa!
Pozwól nam przedstawić Ci napęd z różnicą. Wyposażona w CVT hybryda z 10 biegami – choć nie wszystkie są fizyczne – a nie turbo w zasięgu wzroku.

Tak, jedną z najmądrzejszych rzeczy w Lexus LC 500h jest jego układ napędowy. Wielozadaniowy układ hybrydowy Lexusa jest całkowicie nowy dla LC, aw jego sercu znajduje się wolnossący 3,5-litrowy silnik V6 z wspomaganiem elektrycznym w postaci silnika 132kW (177bhp) – ale to po prostu zbyt prymitywne wyjaśnienie.

Aby wykonać tę pracę, wprowadzono całkowicie nową hybrydową skrzynię biegów. Obejmuje to E-CVT z trzema różnymi stosunkami (CVT mogą mieć nieskończone proporcje, co pierwotnie było jedną z zalet używania takiej transmisji, ale tutaj określono trio) sprzężone z czterobiegowym „urządzeniem zmiany” (zasadniczo konwencjonalna automatyczna skrzynia biegów), która zwiększa elastyczność.

Lexus LC 500h

Rezultatem jest symulacja 10 biegów. Trzy z E-CVT są pomnożone przez trzy z urządzenia zmiany biegów dla dziewięciu, a końcowy stosunek z tego ostatniego działa jako nadbiegające koło zębate, co oznacza, że ​​LC może pływać z dużą prędkością przy stosunkowo niskich obrotach silnika. I mamy to: 44,1 mpg na połączeniu NEDC wraz z całkowitą 354bhp.

Co więcej, z czerwoną linią 6600 obr / min dla silnika, 31 mil na godzinę jest osiągalne na pierwszym biegu. Pomaga to w uzyskaniu pięciosekundowego czasu 0-62 mph.

Naprawdę imponujące jest jednak to, że nie jest to sprzęt – to jest th